اردو میں گیسٹ پوسٹ کیا ہے | مہمان پوسٹ قیصے کرے 2020

اردو میں گیسٹ پوسٹ کیا ہے

اگر آپ اپنے بلاگ پر حقیقی طریقے سے ٹریفک لانا چاہتے ہیں اور مختصر وقت میں بلاگ کے اختیارات میں اضافہ کرنا چاہتے ہیں تو آج کا یہ موضوع آپ کے لئے بہت اہم ہے۔ جس میں ہم یہ بتائیں گے کہ گیسٹ پوسٹ کیا ہے اور اس کے فوائد کیا ہیں؟ اور کیوں ہر بڑے بلاگر اپنے بلاگ کیلئے مہمانوں کی پوسٹنگ کرتے ہیں۔

مہمانوں کی پوسٹنگ ایسی چیز ہے جس میں آپ کو ریفیرل ٹریفک کے ساتھ اعلی معیار کا بیک لنک مل جاتا ہے۔ اس سے آپ اندازہ کرسکتے ہیں کہ مہمانوں کی پوسٹنگ کتنا طاقتور ہے۔

تو ہمیں بتائیں کہ گیسٹ پوسٹ کیا ہے اور کیوں کہ گیسٹ پوسٹنگ ہر قسم کے بلاگ کے ل blog بہت ضروری ہے اور اس سے گیسٹ پوسٹنگ قیصے کرے کو بھی معلوم ہوگا۔

مہمان پوسٹ کیا ہے | مہمان پوسٹ کیا ہے؟


جب آپ اپنے بلاگ پر لکھی ہوئی کوئی پوسٹ دوسرے بلاگ کے مالک کی رضامندی سے شائع کرتے ہیں تو مہمان پوسٹنگ کہاں جاتا ہے؟

ایسی صورتحال میں ، اس بلاگ کا مالک آپ کے بلاگ کا URL اور پوسٹ میں آپ کا نام دیتا ہے جو آپ کے ذریعہ لکھا گیا ہے۔ جس کے ذریعے آپ کو اعلی معیار کا بیک لنک ملتا ہے اور اسی وقت ٹریفک اس پوسٹ میں دیئے گئے یو آر ایل کی مدد سے آپ کے بلاگ پر آجاتا ہے۔

ہم امید کرتے ہیں کہ اب آپ اس گیسٹ پوسٹ کیا ہوتی ہے ہی جان گئے ہوں گے۔ تو آئیے اس سے متعلق کچھ اہم معلومات جانتے ہیں۔

میں بلاگ کے لئے مہمانوں کی پوسٹنگ کیوں کروں؟

آج کے دور میں ، بلاگنگ فیلڈ میں بہت مقابلہ ہوا ہے۔ ایسی صورتحال میں ، ہر نئے بلاگ پر ٹریفک لانا ، اتھارٹی بڑھانا ، برانڈ بنانا بہت مشکل ہوجاتا ہے۔ اس طرح سے ، آپ کے نئے بلاگ کو کامیاب بنانے کے لئے مہمانوں کی پوسٹنگ ایک بہت ہی اچھا طریقہ ہے۔

جس کے ذریعہ ہم تھوڑی دیر میں ٹارگٹڈ صارف کو اپنے بلاگ پر لاسکتے ہیں۔ نیز آپ اپنے بلاگ کے DR یا UR یا DA یا PA کو آسانی سے بڑھا سکتے ہیں۔ اس کا دوسرا فائدہ یہ ہے کہ مہمان کو پوسٹ کرنے سے ، ہمارے بلاگ کی ایک شناخت سامعین میں پیدا ہونا شروع ہوجاتی ہے اور وہ ہمارے بلاگ پر یقین کرنے لگتے ہیں۔

جب ہم گیسٹ پوسٹنگ کرتے ہیں تو ہمیں اپنے بلاگ کے لئے دوسرا کام نہیں کرنا پڑتا ہے۔ جیسے بیک لنکس بنانا ، سوشل میڈیا پر شیئر کرنا ، ادا شدہ پروموشن وغیرہ۔ کیونکہ ہمیں اپنے بلاگ کے لئے یہ سارے فوائد مہمانوں کی پوسٹنگ کے ذریعے بہت آسانی سے حاصل ہوجاتے ہیں۔ اس لئے ہمیں ہر طرح کے بلاگ کے لئے گیسٹ پوسٹنگ کرنا ضروری ہے۔

مہمان پوسٹ قیصے کرے 2020

گیسٹ پوسٹ کرنا بہت آسان ہے۔ لیکن اس کے لئے مکمل معلومات ہونا ضروری ہے۔ ہم نے آپ کو قدم بہ قدم بتایا ہے کہ آپ گیسٹ پوسٹ کیسے کرسکتے ہیں۔ تو آئیے جانتے ہیں۔

سب سے پہلے تو ، آپ کو اپنے بلاگ سے متعلق ہائی اتھارٹی طاق بلاگ تلاش کرنا ہوگا ، جو مہمان پوسٹنگ کو قبول کرتے ہیں۔ تب ہی آپ اپنے بلاگ پر ٹارگٹڈ ٹریفک لائیں گے۔
اب آپ کو اس بلاگ کا T&C پڑھنا ہے ، آپ انہیں کس قسم کے عنوانات دے سکتے ہیں اور ان کا خیال رکھنا۔
اب آپ کو خود اعلی معیار کا انوکھا مواد لکھنا ہے اور تحریر کے بعد اس بلاگ پر جمع کرنا ہے یا آپ اپنا مواد اس بلاگ کے ای میل پر بھی بھیج سکتے ہیں۔


اگر آپ کے مواد کو اس بلاگ کے مالک نے پسند کیا ہے جس پر آپ مہمان پوسٹ کرنا چاہتے ہیں۔ لہذا اب آپ کا مواد مالک کے ذریعہ شائع کیا جائے گا۔ نیز پوسٹ میں آپ کے بلاگ کا URL اور نام دیا جائے گا۔
جس کے ساتھ آپ کو کوالٹی بیک لنک مل جائے گا اور اس بلاگ کی پوسٹ پر آنے والی ٹریفک بھی یو آر ایل کے ذریعے آپ کے بلاگ پر آجائے گی۔


گیسٹ پوسٹ سے متعلق کچھ اہم معلومات!
دوستو ، اب ہم آپ کو گیسٹ پوسٹ سے متعلق کچھ اہم معلومات دینا چاہتے ہیں۔ کیونکہ اگر آپ گیسٹ پوسٹ کو صحیح طریقے سے نہیں بناتے ہیں تو پھر آپ کے بلاگ کو بھی اس کا خسارہ اٹھانا پڑ سکتا ہے۔ تو آئیے اس معلومات کو جانتے ہیں۔

  1. ڈی اے یا پی اے
    دوستو ، آپ کس بلاگ پر مہمان کی پوسٹ کرنے جارہے ہیں ، سب سے پہلے آپ کو لازمی ہے کہ اس بلاگ کا DA یا PA چیک کریں۔ اگر آپ کم ڈی اے یا پی اے بلاگ پر مہمان کی پوسٹ کرتے ہیں تو آپ کو اس سے کوئی فائدہ نہیں ہوگا۔اس کے برعکس ، آپ کی محنت واپس آجائے گی۔

اسی لئے آپ کو خود ہائی اتھارٹی ڈی اے یا پی اے بلاگ پر مہمان پوسٹنگ کرنا چاہئے۔ جس پر مہینے کی اچھی ٹریفک آجاتی ہے۔ تبھی آپ کو اتھارٹی بیک لنک کے ساتھ گیسٹ پوسٹنگ اور ٹارگٹڈ ٹریفک کا فائدہ ملے گا۔

  1. اسپام اسکور
    اگر آپ کسی بھی بلاگ پر مہمان پوسٹنگ کرنا چاہتے ہیں۔ تو سب سے پہلے ، آپ کو لازما blog اس بلاگ کا اسپام اسکور ضرور دیکھیں۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ بلاگ کا DA یا PA کتنا اچھا ہے ، اگر اس کا اسپام اسکور 3٪ سے زیادہ ہے۔ لہذا آپ کو اس میں بلاگ پر مہمان پوسٹنگ نہیں کرنا چاہئے۔
  2. منفرد اعلی معیار کا مواد
    ایک بات کو دھیان میں رکھیں کہ آپ کو اپنے بلاگ پر ہمیشہ منفرد معیار کا مواد فراہم کرنا ہوتا ہے۔ فرض کریں کہ ٹریفک کل آپ کے بلاگ پر مہمانوں کی پوسٹنگ کے ذریعہ آرہا ہے ، لیکن آپ کا مواد انوکھا نہیں ہے اور نہ ہی ایسا معیاری مواد ہے جس کو لوگ پسند کرتے ہیں اور ان کی مشکلات کو حل کرتے ہیں۔

ایسی صورتحال میں ، آپ کو گیسٹ پوسٹنگ سے کوئی فائدہ نہیں ہوگا۔ کیونکہ یہاں تک کہ اگر صارف ایک بار آپ کے بلاگ پر آجائے ، لیکن یہ آپ کے مواد کو دیکھنے کے بعد کبھی نہیں آئے گا۔ لہذا آپ کو کوشش کرنی ہوگی اور ہمیشہ منفرد معیار کا مواد فراہم کرنا ہوگا۔

دوستو ، ذیل میں اس ویڈیو میں ہم نے آپ کو گیسٹ پوسٹنگ قیصے کرے کے بارے میں مرحلہ وار بتایا ہے ، تاکہ آپ کو گیسٹ پوسٹنگ کرنے میں کسی قسم کی پریشانی کا سامنا نہ کرنا پڑے۔ آپ کو یہ ویڈیو ایک بار ضرور دیکھیں۔

Leave a Comment

Share via
Copy link