Bounce Rate Kya Hai | باؤنس ریٹ قیص کام کرے 2020

اچھال کی شرح کیا ہے | باؤنس ریٹ قیص کام کرے 2020

ہیلو دوستو ، آج ہم آپ کے لئے ایک بہت ہی اہم مضمون لے کر آئے ہیں۔ آج ہم آپ کو بتائیں گے کہ اچھال کی شرح کیا ہے اور اچھال کی شرح قیص کمے۔ اگر آپ بلاگر ہیں یا بلاگنگ شروع کرنا چاہتے ہیں تو آپ کے لئے یہ موضوع بہت اہم ہے۔ کیونکہ اچھال کی شرح SEO میں بہت بڑا کردار ادا کرتی ہے۔

اگر آپ آج جانتے کہ اچھال کی شرح کیا ہے اور اسے کیسے کم کیا جائے؟ تو یہ آپ کے بلاگ یا ویب سائٹ کے لئے بہت اچھا ہے۔ کیونکہ یہ آپ کی ویب سائٹ کی منگنی ، اصل وقت ، درجہ بندی کو بہت اچھا بنا دیتا ہے۔ تو آئیے بغیر کسی تاخیر کے ، ہندی میں اچھال کی شرح کیا ہے؟

2020 اچھال کی شرح کیا ہے

دوستو ، اچھال کی شرح اسے بتاتی ہے کہ جب بھی کوئی وزیٹر آپ کے بلاگ یا ویب سائٹ پر آتا ہے اور وہ صرف ایک صفحے پر رہنے کے بعد واپس چلا جاتا ہے ، وہیں سے باؤنس ریٹ جاتا ہے۔ اس عمل کو دھیان میں رکھتے ہوئے ، ہر بلاگ یا ویب سائٹ کے باؤنس ریٹ کی فیصد سے پتہ چلتا ہے کہ ایک ہی صفحے پر آنے کے بعد کتنے زائرین واپس چلے جاتے ہیں۔

دوستو ، مجھے امید ہے کہ اب آپ کو معلوم ہوگا کہ اچھال کی شرح کیا ہے۔ لیکن اب ہم اس کے بارے میں گہرائی سے بات کرتے ہیں۔ اب فرض کریں کہ آپ کے بلاگ یا ویب سائٹ کی باؤنس ریٹ 60٪ ہے۔ لہذا اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کے بلاگ پر آنے والے آپ کے مہینے کے تمام زائرین میں سے 60٪ فیصد وہ لوگ ہیں جو آپ کے بلاگ پر صرف ایک صفحہ دیکھنے کے بعد واپس چلے گئے ہیں۔

اب آپ جانتے ہو کہ آپ کے بلاگ کی باؤنس ریٹ کم ہے ، آپ کے بلاگ کے ایس ای او ، ایلیکا رینکنگ ، ٹریفک ، کارکردگی کیلئے بہتر ہے۔ دوستو ، اب ہم جان چکے ہیں کہ آپ اپنے بلاگ یا ویب سائٹ کے باؤنس ریٹ Kaise Kam Kar کرسکتے ہیں۔ جو کہ بہت آسان ہے ، لیکن اس کے ل you آپ کو کچھ چیزوں کا خیال رکھنا ہوگا۔ تو شروع کرتے ہیں۔

2020 اچھال کی شرح قیص کام کرے

دوستو ، اگر آپ کا بلاگ بلند ہے تو ، ویب سائٹ کا باؤنس ریٹ زیادہ ہے ، یہ آپ کے بلاگ کے لئے بالکل بھی ٹھیک نہیں ہے۔ لہذا اب ہم آپ کو کچھ ایسے طریقے بتانے جارہے ہیں جن کی مدد سے آپ اپنے بلاگ کی باؤنس ریٹ کو بھی کم کرسکتے ہیں۔ ہم آپ کو اہم نکات کے بارے میں بتائیں گے۔ جس پر آپ عمل کرنا چاہتے ہیں ، پھر آئیے دیکھتے ہیں۔

  1. اعلی معیار کا مواد
    دوستو ، چاہے آپ اپنے بلاگ کے ل 2000 2000 ورڈ یا 5000 ورڈ کا مضمون لکھیں ، جب تک کہ آپ کے مضمون میں معیاری مواد موجود نہ ہو تب بھی اس کا کوئی فائدہ نہیں ہوگا۔ آپ کو ہمیشہ ایسا مضمون لکھنا پڑتا ہے ، تاکہ پڑھنے والے کے تمام سوالات کے جوابات آسان زبان میں ایک ہی زبان میں مل سکیں۔

جس موضوع پر بھی آپ مضمون لکھتے ہیں ، آپ کو اپنے مضمون میں اسی سے متعلق تمام معلومات دینا ہوں گی۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کلام کے کتنے الفاظ لکھتے ہیں ، آپ کو اعلی معیار کا مواد فراہم کرنا ہوگا۔ تاکہ اس کو پڑھنے والے کو اعتماد ہو جائے کہ آپ واقعی میں اچھی معلومات مہیا کریں گے اور وہ آپ کے بلاگ یا ویب سائٹ پر بار بار آئے گا۔

تاکہ اب آپ کا باؤنس ریٹ بھی اچھا رہے ، کیوں کہ اس شخص کے پاس اب آپ کے لکھے ہوئے مزید مضامین ہوں گے۔ کیونکہ آپ نے اعتماد بنایا ہے اور اپنے بلاگ پر اعلی معیار کا مواد حاصل کیا ہے۔

  1. بلاگ / ویب سائٹ کی رفتار
    دوستو ، آپ کو ہمیشہ اپنے بلاگ یا ویب سائٹ کی رفتار 90+ سے اوپر رکھنا ہوگی۔ اس کے ل you ، آپ کو اپنے بلاگ کے لئے اچھی ہوسٹنگ ملنی چاہئے ، آپ کو کبھی بھی سستا ہوسٹنگ استعمال نہیں کرنا چاہئے ، بصورت دیگر آپ کے بلاگ پر کی جانے والی تمام محنت خراب ہوجائے گی۔ نیز ، آپ کو لائٹ ویٹ تھیم ، جیسے آسٹرا کی طرح ، جنریٹ پریس کو بھی استعمال کرنا ہوگا۔

ایک چیز جو آپ کو دھیان میں رکھنی ہوگی وہ یہ ہے کہ آپ ہمیشہ تصویروں کو کمپریس کرکے استعمال کرنا ہوں گے۔ اگر آپ کے بلاگ کا بوجھ وقت اتنا ہی اچھا ہے جتنا آپ کا باؤنس ریٹ اچھا ہوگا۔

دوستو ، نیچے دی گئی ویڈیو میں ، ہم نے آپ کو انتہائی آسان طریقے سے بتایا ہے کہ آپ اپنے بلاگ یا ویب سائٹ کی رفتار کو کس طرح بہتر بناسکتے ہیں۔ جو آپ کے لئے جاننا بہت ضروری ہے۔

اندرونی جوڑ


یہ نقطہ اچھال کی شرح کو کم کرنے کے لئے بہت اہم ہے۔ آپ کو ہمیشہ اپنے تمام مضامین میں داخلی رابطہ کرنا ہوتا ہے۔ یعنی ، ایک مضمون میں آپ کو دوسرے مضمون کا لنک دینا ہوگا۔ تاکہ جب بھی کوئی ملاقاتی آپ کا مضمون تلاش کرے اور اسے آپ کا مضمون بہت پسند آئے ، تو آپ کے ذریعہ کیا گیا داخلی لنک بھی آپ کا دوسرا مضمون بنائے گا۔

اس کے نتیجے میں وزیٹر ایک صفحے سے دوسرے صفحے پر جائے گا۔ تاکہ آپ کے بلاگ یا ویب سائٹ کا باؤنس ریٹ کم ہونا شروع ہو جائے۔ لیکن جیسا کہ ہم نے کہا ، آپ کو ہمیشہ اعلی معیار کا مواد دینا ہوتا ہے ، جس کے لوگ اچھی معلومات حاصل کرتے ہیں اور ان کے تمام سوالات کے جوابات حاصل کرتے ہیں۔

  • ویب سائٹ ڈیزائن
    دوستو ، آپ کو ہمیشہ اپنے بلاگ یا ویب سائٹ کا ڈیزائن بہت اچھا اور پرکشش بنانا ہوتا ہے۔ کیونکہ جب بھی کوئی بلاگ آپ کے بلاگ پر آتا ہے ، تب آپ کے بلاگ کی طرح دکھتا ہے اس پر بہت اثر پڑتا ہے۔ آپ کو اپنے بلاگ کو مکمل طور پر موبائل دوستانہ اور صارف دوست بنانا ہوگا۔

اپنے تھیم کا ہوم پیج بہت خوبصورت بنائیں۔ تاکہ دیکھنے والوں کے ذہنوں میں یہ معلوم ہوجائے کہ ہم اس بلاگ میں کیا سیکھیں گے اور ہمیں کیا جانیں گے۔ آپ کو ہمیشہ اس چیز کا خیال رکھنا ہوگا۔ اگر آپ کا بلاگ لوگوں کو نہیں دکھا سکا کہ یہ بلاگ چیز سے بالاتر ہے تو آپ کے بلاگ کی اچھال کی شرح میں اضافہ جاری رہے گا۔ اس لئے آپ کو اس چیز کا خیال رکھنا ہوگا۔

نتیجہ اخذ کرنا

دوستو ، مجھے امید ہے کہ آپ کو آج کا یہ موضوع مل جائے گا اچھال کی شرح کیا ہے | اچھال کی شرح کاسے کام کرے 2020 اچھا ہے

Leave a Comment

Share via
Copy link